När du saknar någon - så är det ingen som ser din saknad.

Tjenare nu har jag ätit !
Idag har jag varit med Jennifer Erica o Tova vi har varit på fritidsgårn och har haft as kul ! jag erica o tova skulle dra till ica fasst vi orka inte gå så vi tog bussen, hehe vi köpte as mycket godis fasst jag tog bara tuggumin .. sen skulle vi ta bussen hem men när den kom peka busschafören bakåt sen bara åkte han -.- sen åkte vi tillbaka till fritidsgården och då va vi med jennifer max anton och alex dom tog typ allt godis, sen drog vi hem till Tova och snacka lite men nu är jag hemma måste gå och lägga mej tidigt idag ! men vi ses imårrn puss :*
gullig bild, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0