älskade mobil

Hej nu har jag varit på ingelsta ätit och duchat !
men just nu lyssnar jag på musik ! Idag var jag me erica först var vi på ica och köpte typ ett kilo godis, haha sen drog vi till fritidgården men vi våga inte gå in med godiset då skulle alla tro att vi var värsta svullorna. Men vi fick en ica-påse så gick vi in och hade godispåsen i den, hehe ! först satt vi och gjorde ingenting typ prata och garva ! det är alltid kul att va me erica, vi är kungar ! Men sen kom tova och då va vi me henne, as kul ! sen kom Ida och Lovisa så snacka vi lite med dom men vid sex stängde fritids gården då hämta mamma och pappa oss så drog vi till ingelstad ! men dagen var as kul med mina gullisar :*
+ jag kanske har sagt att jag tvätta min mobil, men mamma sa att försäkrings kassan räkte över mobilen så jag kommer få en ny om en månad fasst det kommer bara kosta tusen kr. asso en helt ny ! för igentligen kostar den ju sex tusen ! men aja överlycklig ! och hoppas inte jag får en iphone 4 ! men pappa sa att jag skulle få en svart iphone 4s som jag hade innan ! puss

älskade mobil !

Kommentarer
Postat av: Erica ♥

har alltid kul med dej min fina vän, kungarna!! ♥

2012-01-04 @ 14:35:05
URL: http://ericajao0w.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0