Vi delade på ordet kärlek, jag tog kär och du tog lek!

Hej nu har jag jätte tråkigt, jag sitter på golvet mej jag ska gå upp i sängen nu !
så, HAHA
imårrn blir en jätte mysig dag, först ska vi åka till betongen jag mamma och calle ! sen ska vi dra till ingelsta och stadium outlett och se om vi kan handla nått där ! sen ska vi fika nån stans och då kanske det kommer ett inlägg bror på om vi hittar min pukkod, för det har hänt nått så att det inte funkar att gå in på internett sms:a eller ringa ladda ner spel eller köra wordfeud. så det är ju inte kul, men om vi hittar papret där koden står kanske det kommer ett inlägg från iphonen, men vi ses
igga min min, älskar dej gumsi

Kommentarer
Postat av: Lisa :D <3

Älskar dig med gummsan <33333333333333333

2011-12-28 @ 16:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0