om du älskar två personer samtidigt välj den andra för om du verkligen hade älskat den första skulle du inte fallit för den andra.

Hej allesammans, idag var det skola inte det roligaste på dan men man måste gå dit !
Anders va sjuk så vi hade ingen idrott :( åhh han är den enda bra läraren ju ... men efter skolan skulle jag gå hem med Erica men det hade hänt en sak så jag stanna kvar me ebba max erica o lizze och alex va me ett tag fasst dom gick sen kom alex tillbaka, det var kul fasst jag tyckte synd om erica !
sen hade jag utvecklingssamtal, inte kuuuul fasst det gick bättre en jag trodde ! men bloggar senare om det händer nått kul, puss :*
älskar er tjejer :***

Kommentarer
Postat av: Erica ♥

aww, va gullig du är hjärtat! :*

älskar dej , puss underbara ♥

2011-12-13 @ 18:08:23
URL: http://ericajao0w.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0